شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
کد خبر: 1174357
۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳
اربعین

حوزه/ ستاد اربعین هرمزگان از برپایی ۴۸ موکب توسط هرمزگانی ها در ایران و عراق برای خدمت رسانی به زوار پیاده روی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان و بنابر اعلام ستاد اربعین هرمزگان، این استان در پیاده روی اربعین امسال ۴۸ موکب رسمی دارد که ۱۷ موکب در ایران و در استان‌های هرمزگان، بوشهر و خوزستان فعال هستند.

نخستین موکب استان در بندرخمیر در جوار مرقد شهدای گمنام واقع شده و خدمات پذیرایی و اسکان را به ویژه برای مسافران راه دور از جمله سیستان و بلوچستان، افغانستان و پاکستان و شهرهای جاسک و بشاگرد و سایر زائران حرم اباعبدالله الحسین ارائه خواهند داد.

در شهرستان بندرلنگه و پارسیان نیز موکب استان هرمزگان آماده خدمات رسانی به زائران هستند، برای رفاه زائران اربعین در شهر شبانکاره استان بوشهر یک موکب بسیار خوب و بزرگ و با گنجایش همزمان ۸۰۰ زائر آماده کرده ایم که زائران هرمزگانی بتوانند با توجه به مسافت زیاد تا مرز شلمچه در این موکب استراحت کنند.

در مرز شلمچه نیز چند موکب هرمزگانی فعال هستند و آماده اند از زائران پذیرایی کنند.

۳۱ موکب استان هرمزگان در کشور عراق فعال هستند که ۵ موکب در نجف اشرف، یک موکب در سامرا، یک موکب در مرز مهران و یک موکب در کاظمین و سایر مواکب در کربلا مستقر هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha